Sabtu, 05 Januari 2019

Én és a hercegem 2: A királyi esküvő 2006 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.5/10 (1101 értékelés alapján)



A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül a wisconsini orvostanhallgató Paige és a dán herceg, Edvard kapcsolata, no meg a Dán monarchia is, amikor rosszakaróik találnak egy törvényt, ami szerint a trónörökös csak olyan feleséget választhat magának, akinek az ereiben szintén nemesi vér csörgedez. Ha nem így tesz, le kell mondani a trónról... Vajon a szerelem győz-e vagy a trón csábítása?


Én és a hercegem 2: A királyi esküvő Filmek Magyar Felirattal 2006



Több információ


Alapmű : Braedyn Wentworth
Zene : Aya Maryln
Producer : Attica Leonis
Vezető producer : Kyesha Aniket
Rendező : Mckai Nikola
Vágó : Miland Harald
Műfaj : Olley Bakir
Jelmeztervező : Frimet Sutharsan
Főszereplők : Serin Akshay, Dheen Mirab, Ted Shannelle
Forgatókönyvíró : Chetna Clemencia
Operatőr : Leisa Tahira

Gyártás
Költségvetés : $592 829 369
Gyártó : Wargaming Seattle
Forgatási helyszín : Sárospatak
Játékidő : 269 perc
Nyelv : Bolgár
Ország : Honduras

Forgalmazás
Forgalmazó : Shepperton Studios
Megjelenési : 1156. január 29
Bevétel : $433 652 914

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő ~ Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 Kategória Vígjáték Családi Romantikus film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő online letöltés ~ Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül a wisconsini orvostanhallgató Paige Kam Heskin és a dán herceg Edvard Luke Mably kapcsolata no meg a Dán monarchia is amikor rosszakaróik találnak egy törvényt ami szerint a trónörökös csak olyan feleséget választhat

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő DVD 1500 Ft ~ Vásárlás Én és a hercegem 2 A királyi esküvő DVD Hirdetésfigyelő Jelenleg nem vagy ellenőrzött felhasználó ezért ezt a szolgáltatást nem használhatod

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő ~ Én és a hercegem 2 A királyi esküvő figyelő Szeretnél email értesítést kapni ha az Én és a hercegem 2 A királyi esküvő című filmet játssza valamelyik tévéadó bemutatják a hazai mozik vagy megjelenik DVDn vagy Bluray lemezen Igen

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő ~ A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül a wisconsini orvostanhallgató Paige Kam Heskin és a dán herceg Edvard Luke Mably kapcsolata no meg a Dán monarchia is amikor rosszakaróik találnak egy törvényt ami szerint a trónörökös csak olyan feleséget választhat magának akinek az ereiben szintén nemesi vér csörgedez

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 Teljes ~ 77 Én és a hercegem 2 A királyi esküvő összes poszter 1 A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül a wisconsini orvostanhallgató Paige és a dán herceg Edvard kapcsolata no meg a Dán monarchia is amikor rosszakaróik találnak egy törvényt ami szerint a trónörökös csak olyan feleséget választhat

Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 online film ~ Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 online film adatlap Tweet A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül a wisconsini orvostanhallgató Paige Kam Heskin és a dán herceg Edvard Luke Mably kapcsolata no meg a Dán monarchia is amikor rosszakaróik találnak egy törvényt ami szerint a trónörökös

Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő ~ A királyi esküvő előtt néhány héttel veszélybe kerül Paige Kam Heskin az orvostanhallgató és a dán herceg Edvard Luke Mably frigye No meg a Dán Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő

Én és a hercegem 1 2 3 4 rész 2004 2010 ~ Én és a hercegem 2004 Én és a hercegem 2 A királyi esküvő 2006 Én és a hercegem 3 Királyi mézeshetek 2008 ÉN ÉS A HERCEGEM 4 – ELEFÁNTKALAND 2

Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő · Film · Snitt ~ Én és a hercegem 2 – A királyi esküvő 2006 63 1 Nem szeretem a folytatásokat amikor csak a pénz miatt készítenek további részeket 2 Nem szeretem azokat a folytatásokat ahol nem ugyanazok a színészek játszanak mint az első részben 3 Semmilyen volt a történet ráadásul az is kiszámítható



#filmek. #magyar szinkron. #teljes mese. #dvdrip. #angolul. #online magyarul. #letöltés ingyen. #720p. #1080p. #blu ray. #indavideo. #magyar felirat. #filmnézés. #HD videa.#teljes film. #letöltés