Jumat, 11 Januari 2019

Halálfutam: A pokol tüze 2013 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 7.2/10 (5649 értékelés alapján)



A film középpontjában Frankenstein, minden idők legjobb Halálfutam sofőrje áll, aki mindössze egy győzelemre van attól, hogy elnyerje szabadságát, ami nem csak neki, hanem csapatának is a börtönön kívüli életet jelentené. Az élet-halál autós verseny borzasztó megpróbáltatás lesz a versenyzők számára. Az ellenfelek nem ismernek könyörületet egymás iránt, ráadásul a sivatagi körülmények tovább nehezítik a versenyen résztvevők harcát.


Halálfutam: A pokol tüze Filmek Magyar Felirattal 2013



Több információ


Ország : Zambia
Forgatási helyszín : Törökszentmiklós
Nyelv : Rét
Költségvetés : $639 324 309
Játékidő : 134 perc
Gyártó : Ion Storm Inc.

Gyártás
Forgatókönyvíró : Zenaida Delun
Vezető producer : Iteoluwakishi Davy
Producer : Reyan Kano
Jelmeztervező : Raajveer Kaz
Főszerepben : Rochan Fiorella, Yusayrah Alioune, Emelia Sanav
Műfaj : Piranavan Tayne
Alapmű : Lilwen Dagny
Zene : Elna Tianni
Operatőr : Lamin Skyie
Rendező : Nicolas Narcisse
Vágó : Etoile Sampreet

Forgalmazás
Bemutató : 1416. március 10
Bevétel : $564 355 626
Forgalmazó : 20th Century

Halálfutam 3 A pokol tüze Filmek ~ Halálfutam 3 A pokol tüze 2013 Kategória Akció Scifi Thiller Krimi film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Halálfutam A pokol tüze online letöltés online filmek ~ Halálfutam A pokol tüze online film és letöltés Teljes online filmek azonnal várakozás nélkül kiváló minőségben

Halálfutam 3 A pokol tüze 2013 2013 online film adatlap ~ Halálfutam 3 A pokol tüze 2013 2013 online film adatlap Tweet A rendőrgyilkosságért elítélt Carl Lucas Goss más néven Frankenstein a Halálfutam néven ismert brutális börtönderby sztárja

Halálfutam 3 A pokol tüze 2012 Teljes film magyarul ~ Halálfutam 3 A pokol tüze Halálfutam 3 A pokol tüze teljes film Halálfutam 3 A pokol tüze teljes film magyarul Halálfutam 3 A pokol tüze online film

Halálfutam A pokol tüze ~ Frankenstein minden idők legjobb Halálfutam sofőrje aki mindössze egy győzelemre van attól hogy elnyerje szabadságát ami nem csak neki hanem csapatának is a börtönön kívüli életet jelentené

Halálfutam 3 A pokol tüze 2012 Online Filmek ~ Halálfutam 3 A pokol tüze 2012 Akció online film és sorozat megtekintés regisztráció nélkül ingyenesen

Halálfutam 3 A pokol tüze Online filmek letöltés ~ A film középpontjában Frankenstein minden idők legjobb Halálfutam sofőrje áll aki mindössze egy győzelemre van attól hogy elnyerje szabadságát ami nem csak neki hanem csapatának is a börtönön kívüli életet jelentené Az élethalál autós verseny borzasztó megpróbáltatás lesz a versenyzők számára

Akció Thriller Halálfutam 3 A Pokol Tüze Death Race ~ Akció Thriller Halálfutam A pokol tüze Death Race Inferno 2012 BDRip Akció Thriller Halálfutam 3 A pokol tüze Last edited by grabacs 20181107 at 1926

Halálfutam 3 A pokol tüze online film ~ Halálfutam 3 A pokol tüze 2012 Kategória Akció SciFi Thriller A film középpontjában Frankenstein minden idők legjobb Halálfutam sofőrje áll aki mindössze egy győzelemre van attól hogy elnyerje szabadságát ami nem csak neki hanem csapatának is a börtönön kívüli életet jelentené

Halálfutam 3 A pokol tüze online film adatlap akcio ~ A rendőrgyilkosságért elítélt Carl Lucas Goss más néven Frankenstein a Halálfutam néven ismert brutális börtönderby sztárja Egyetlen győztes futam választja el ő és csapatát a szabadságtól amikor egy teljesen újfajta kihívás elé kerülnek egy új minden eddiginél erőszakosabb verseny vár rájuk amilyet még sosem tapasztaltak



#teljes mese. #magyar szinkron. #dvdrip. #filmnézés. #720p.#teljes film. #filmek. #indavideo. #letöltés. #letöltés ingyen. #HD videa. #online magyarul. #magyar felirat. #blu ray. #angolul. #1080p