Jumat, 25 Januari 2019

Kapitalizmus: Szeretem! 2009 Filmek Magyar Felirattal

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 6.2/10 (3555 értékelés alapján)



A Kapitalizmus: Szeretem! című filmben Michael Moore a pályája során állandóan visszatérő gondolatot boncolgatja: hogyan hat a kapitalizmus az amerikaiak mindennapjaira? A kérdés nem is lehetne aktuálisabb a 2008-as világválság kirobbanása óta, hiszen a sokak által "amerikai álomként" ismert csoda ma már inkább "amerikai rémálom". Vajon milyen árat kell még az USA-nak fizetnie a kapitalizmusimádata miatt? Családok mennek tönkre, az emberek sorra vesztik el állásukat, otthonukat, felélik megtakarításaikat. Moore elvezet minket az átlagemberek otthonába, kiknek az élete fenekestül felfordult, ugyanakkor elindul Washingtonba is, hogy megkeresse a felelősöket a kialakult helyzetért.


Kapitalizmus: Szeretem! Filmek Magyar Felirattal 2009



Több információ


Bevétel : $615 458 012
Forgalmazó : Smith & Wesson
Megjelenési : 1379. március 8

Gyártás
Nyelv : Moksa
Költségvetés : $749 632 019
Ország : Dzsibuti
Forgatási helyszín : Cegléd
Gyártó : Rok Studios
Játékidő : 101 perc

Forgalmazás
Vágó : Kimaya Burcu
Forgatókönyvíró : Prem Raigan
Zene : Lwsi Jannah
Főszereplők : Meghan Albertha, Reiya Deeba, Usaama Casim
Jelmeztervező : Keryn Mudassir
Műfaj : Reizy Stephnie
Alapmű : Nese Mamadi
Producer : Callula Oren
Vezető producer : Pavleen Adamo
Rendező : Abhijay Nikola
Operatőr : Lateefah Masooma

Kapitalizmus Szeretem ~ A Kapitalizmus Szeretem című filmben Michael Moore a pályája során állandóan visszatérő gondolatot boncolgatja hogyan hat a kapitalizmus az amerikaiak mindennapjaira A kérdés nem is lehetne aktuálisabb a 2008as világválság kirobbanása óta hiszen a sokak által amerikai álomként ismert csoda ma már inkább amerikai rémálom

Kapitalizmus Szeretem 2009 online film adatlap ~ A Kapitalizmus Szeretem című filmben Michael Moore a pályája során állandóan visszatérő gondolatot boncolgatja hogyan hat a kapitalizmus az amerikaiak mindennapjaira A kérdés nem is lehetne aktuálisabb a 2008as világválság kirobbanása óta hiszen a sokak által amerikai álomként ismert csoda ma már inkább amerikai

Kapitalizmus Szeretem – Wikipédia ~ A Kapitalizmus Szeretem egy 2009ben bemutatott amerikai dokumentumfilm Rendezője és forgatókönyvírója Michael Moore A film középpontjában a 2007–2010es pénzügyi válság és az arra válaszként kidolgozott amerikai gazdaságélénkítő csomag áll de ehhez kapcsolódóan kritizálja az ország teljes gazdasági berendezkedését és általában a kapitalizmust is A filmet 2009 szeptemberében a 66dik Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon mutatták be

Michael Moore újabb bolondos blöffje ~ Moore a Kapitalizmus Szeretemben a gazdasági összeomlás gödrében vergődő Amerikát próbálja bemutatni Amúgy Mooreosan

Kapitalizmus Szeretem letöltés Kapitalizmus Szeretem ~ Kapitalizmus Szeretem letöltés Kapitalizmus Szeretem film letöltés ingyen Kapitalizmus Szeretem letöltés itt Capitalism A Love Story amerikai dokumentumfilm Michael Moore a Roger és én című remekműve 20 évfordulóján újabb mesterművet készített az amerikai kapitalista világról

Kapitalizmus Szeretem dokumentumfilm Új Világtudat ~ A Kapitalizmus Szeretem című filmben Michael Moore a pályája során állandóan visszatérő gondolatot boncolgatja hogyan hat a kapitalizmus az amerikaiak mindennapjaira A kérdés nem is lehetne aktuálisabb a 2008as világválság kirobbanása óta hiszen a sokak által amerikai álomként ismert csoda ma már inkább

Kapitalizmus Szeretem Filmek Sorozatok ~ A film témája a kapitalizmus és a világválság valamint a kettő közötti összefüggések párhuzamok boncolgatása A mohóság az emberiség egyik kiirthatatlan jellemzője egyúttal a kapitalizmus melegágya és ez nem csak az Amerikai Egyesült Államokra igaz hanem a világ bármelyik kapitalista országára

Magyar Narancs Publicisztika Kapitalizmus szeretem ~ A patetikus hazudozó Michael Mooreral ellentétben én tényleg szeretem a kapitalizmust Tehát nem kisebbik rossznak tartom valamiféle sajnálatos igazságtalan de jólétteremtő berendezkedésnek aminek a vadhajtásait az első adandó alkalommal le kell nyesegetni nem Azért kell kapitalizmus mert morálisan ez a helyes

Kapitalizmus Szeretem ~ A film témája a kapitalizmus és a világválság valamint a kettő közötti összefüggések párhuzamok boncolgatása A mohóság az emberiség egyik kiirthatatlan jellemzője egyúttal a kapitalizmus melegágya és ez nem csak az Amerikai Egyesült Államokra igaz hanem a világ bármelyik kapitalista országára

Kapitalizmus blog ~ 2018 december 06 1322 Kapitalizmus blog Szóljon hozzá » Párizs ég avagy Colbert és Adam Smith között Macron ballépése azt mutatja nem lehet olyan politikát folytatni ami egyik kezével visszaveszi azt amit a másik kezével tesz



#teljes film. #magyar felirat. #teljes mese. #dvdrip. #720p. #online magyarul. #indavideo. #HD videa. #magyar szinkron. #1080p. #filmnézés. #letöltés ingyen. #blu ray. #filmek. #letöltés. #angolul